marți, 28 februarie 2017

Despre existența pre-umană a lui Isus

Despre existența pre-umană a lui Isus

Domnul Isus a avut o existență pre-umană. Înainte de a deveni OM, El a fost lângă Tatăl, singurul creeat de El, și  prin Fiul au fost create toate celălalte lucruri și ființe. Logosul a devenit om pentru a face voia Tatălui. Prin mila și bunătatea Tatălui Ceresc, Fiul Său  a murit pentru Adam și rasa sa depunând în moarte un corp perfect, prețul corespunzător pentru a se satisface dreptatea divină. Logosul devenit Isus a fost singurul care s-a coborât de la Tatăl și singurul care s-a urcat la Cer, fapt ce combate idea că și altii ar fi mers în Cer. Logosul sau Înțelepciunea nu este o singură persoană cu Tatăl ci este o persoană diferită, El fiind UNA cu Tatăl în plan, scop și voie. Pentru ascultarea prin supunerea la moarte și suferință El a fost ridicat după înviere la o natură mult mai înaltă decât cea pe care a avut-o în starea de Logos (natura spiritual) – la natura divină.
El, Domnul nostru s-a umilit pentru a nu ne lăsa în moarte și uitare. Un prim pas al umilinței a fost ca a acceptat, din iubire față de Tatăl și față de rasa umană, să ia o formă de existență inferioară celei pe care o avea: a lăsat natura spirituală și a luat un corp de carne. A ales să vină în această lume în cel mai umil mod cu putință, într-o iesle a unui grajd. A îndurat foame, sete, oboseală, batjocuri, bătăi și moarte, El cel drept pentru noi cei nedrepți, El pentru care noi nu eram vrednici. Cât de mult îi datorăm lui Dumnezeu, Cât de mult îi datorăm Fiului! A Lor să fie toată slava, cinstea și stăpânirea în veci de veci!

 ”La început era Cuvântul (Logosul), și Cuvântul era cu Dumnezeu, și Cuvântul era (un) Dumnezeu.  El era la început cu Dumnezeu.” – Ioan 1:1,2

Toate lucrurile au fost facute prin El; si nimic din ce a fost facut, n-a fost facut fara El.– Ioan 1:3

” Pentru ca prin El au fost facute toate lucrurile care sunt in ceruri si pe pamant, cele vazute si cele nevazute: fie scaune de domnii, fie dregatorii, fie domnii, fie stapaniri. Toate au fost facute prin El si pentru El.– Coloseni 1:16

” El este mai inainte de toate lucrurile, si toate se tin prin El” – Coloseni 1:17

 "Iata ce zice Cel ce este Amin, Martorul credincios si adevarat, Inceputul zidirii lui Dumnezeu– Apocalips 3:14

” Nimeni nu s-a suit in cer, afara de Cel ce S-a coborat din cer, adica Fiul omului care este in cer.– Ioan 3:13

Dar daca ati vedea pe Fiul omului suindu-Se unde era mai inainte?…– Ioan 6:62

M-am coborat din cer ca sa fac nu voia Mea, ci voia Celui ce M-a trimis.” – Ioan 6:38

Atunci am zis: "Iata-ma ca vin! - in sulul cartii este scris despre mine - vreau sa fac voia Ta, Dumnezeule!" Si Legea Ta este in fundul inimii mele.” – Psalmul 40:7,8

Am iesit de la Tatal si am venit in lume; acum las lumea si Ma duc la Tatal.– Ioan 16:28

 Cel ce vine din cer este mai presus de toti.” – Ioan 3:31

Cum ziceti voi ca hulesc Eu, pe care Tatal M-a sfintit si M-a trimis in lume? Si aceasta, pentru ca am zis: "Sunt Fiul lui Dumnezeu!"Ioan 10:36

Cel ce M-a trimis este cu Mine; Tatal nu M-a lasat singur, pentru ca totdeauna fac ce-I este placut.- Ioan 8:29

Eu Il cunosc, caci vin de la El, si El M-a trimis.” – Ioan 7:29
Nimeni n-a vazut vreodata pe Dumnezeu; singurul Lui Fiu, care este in sanul Tatalui, Acela L-a facut cunoscut.– Ioan 1:18

Si stiu ca porunca Lui este viata vesnica. De aceea lucrurile pe care le spun, le spun asa cum Mi le-a spus Tatal." – Ioan 12:50

 Caci Acela pe care L-a trimis Dumnezeu vorbeste cuvintele lui Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu nu-I da Duhul cu masura.” – Ioan 3:34

 Caci Eu n-am vorbit de la Mine insumi, ci Tatal, care M-a trimis, El insusi Mi-a poruncit ce trebuie sa spun si cum trebuie sa vorbesc– Ioan 12:49

deci despre Mine insumi marturisesc Eu, si despre Mine marturiseste si Tatal, care M-a trimis." – Ioan 8:18

Si Tatal, care M-a trimis, a marturisit El insusi despre Mine. Voi nu I-ati auzit niciodata glasul, nu I-ati vazut deloc fața– Ioan 5:37

Este un Altul care marturiseste despre Mine; si stiu ca marturisirea pe care o face El despre Mine este adevarata. Dar Eu am o marturie mai mare decat a lui Ioan; caci lucrarile pe care Mi le-a dat Tatal sa le savarsesc, tocmai lucrarile acestea pe care le fac Eu, marturisesc despre Mine ca Tatal M-a trimis.” – Ioan 5:32,36


http://www.ebible.ro/images/1px.gif
Omul dintai este din pamant, pamantesc; Omul al doilea este din cer.– 1 Cor. 15:47

Eu sunt Painea vie care s-a coborat din cer. Daca mananca cineva din painea aceasta, va trai in veac; si painea pe care o voi da Eu este trupul Meu pe care Il voi da pentru viata lumii." – Ioan 6:51

Isus le-a zis: "Adevarat, adevarat va spun ca Moise nu v-a dat painea din cer, ci Tatal Meu va da adevarata paine din cer; caci Painea lui Dumnezeu este aceea care Se coboara din cer si da lumii viata." Ioan 6:32,33

Dupa cum Tatal, care este viu, M-a trimis pe Mine, si Eu traiesc prin Tatal, tot asa, cine Ma mananca pe Mine va trai si el prin Mine.– Ioan 6:57

Cine vorbeste de la sine cauta slava lui insusi; dar cine cauta slava Celui ce L-a trimis, Acela este adevarat, si in El nu este strambatate.– Ioan 7:18

Dumnezeu, in adevar, n-a trimis pe Fiul Sau in lume ca sa judece lumea, ci ca lumea sa fie mantuita prin El.” – Ioan 3:17

Voi judecati dupa infatisare; Eu nu judec pe nimeni. Si chiar daca judec, judecata Mea este adevarata, pentru ca nu sunt singur, ci Tatal, care M-a trimis, este cu Mine.” – Ioan 8:15,16

 Nu ca cineva a vazut pe Tatal, afara de Acela care vine de la Dumnezeu; da, Acela a vazut pe Tatal.” – Ioan 6:46


Isus le-a zis: "Daca ar fi Dumnezeu Tatal vostru, M-ati iubi si pe Mine, caci Eu am iesit si vin de la Dumnezeu: n-am venit de la Mine insumi, ci El M-a trimis.– Ioan 8:42

Voi sunteti de jos", le-a zis El, "Eu sunt de sus: voi sunteti din lumea aceasta, Eu nu sunt din lumea aceasta.- Ioan 8:23

Isus le-a zis: "Adevarat, adevarat va spun ca mai inainte ca sa se nasca Avraam, sunt Eu."- Ioan 8:58

 Domnul m-a facut cea dintai dintre lucrarile Lui, inaintea celor mai vechi lucrari ale Lui. Eu am fost asezata din vesnicie, inainte de orice inceput, inainte de a fi pamantul.” – Prov. 8:22, 23

Cand a intocmit Domnul cerurile, eu eram de fata; cand a tras o zare pe fata adancului” – Prov.8:27

Am fost nascuta cand inca nu erau adancuri, nici izvoare incarcate cu ape” – Prov.8:24

cand a pus un hotar marii, ca apele sa nu treaca peste porunca Lui, cand a pus temeliile pamantului, eu eram mesterul Lui, la lucru langa El, si in toate zilele eram desfatarea Lui, jucand neincetat inaintea Lui, jucand pe rotocolul pamantului Sau si gasindu-mi placerea in fiii oamenilor.”- Prov. 8: 29-31

Neprihanitule Tata, lumea nu Te-a cunoscut; dar Eu Te-am cunoscut, si acestia au cunoscut ca Tu M-ai trimis.– Ioan 17:25

Caci le-am dat cuvintele pe care Mi le-ai dat Tu. Ei le-au primit si au cunoscut cu adevarat ca de la Tine am iesit si au crezut ca Tu M-ai trimis.– Ioan 17:8

Cum M-ai trimis Tu pe Mine in lume, asa i-am trimis si Eu pe ei in lume.– Ioan 17:18

Caci Tatal insusi va iubeste, pentru ca M-ati iubit si ati crezut ca am iesit de la Dumnezeu.– Ioan 16:27


Si acum, Tata, proslaveste-Ma la Tine insuti cu slava pe care o aveam la Tine, inainte de a fi lumea.– Ioan17:5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu